Yeni sezon için Topuk Yaylası’nda kampa giren Fenerbahçe’de hazırlıklar bu sabah yapılan antrenmanla devam etti.
Salonda kuvvet ve dayanıklılık çalışması
Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre; teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.
Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon, dar alanda pas oyunlarıyla devam eden antrenman, bireysel çalışmalarla tamamlandı.
Fenerbahçe, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.




