Fenerbahçe Yönetimi Kampı Ziyaret Etti

Fenerbahçe’de yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi.

Sarı-lacivertli futbol A takımının yeni sezon ilk etap çalışmaları kapsamında gerçekleştirdiği kampı dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ziyaret etmişti. Başkan Yıldırım daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirmişti.

Fenerbahçe’de öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti. Yemekten önce Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı.

Öte yandan yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, yemeğin ardından tesisleri gezdi.

  • Related Posts

    Eski Futbolcu Yusuf Şimşek’in Babası Vefat Etti

    Fenerbahçe ve Beşiktaş’ta oynamış Yusuf Şimşek’in babası İsmet Şimşek hayatını kaybetti.

    Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235. Yılı

    Genelkurmay Başkanı Bayraktaroğlu, Kara Kuvvetleri Komutanı Tokel’i kabul etti.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir