İsmail Yüksel: “Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz…”

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nda mücadele eden ve çıktığı ilk maçta mağlup olarak turnuvaya veda eden A Milli Takımımız, gruptaki son maçında ev sahibi ABD ile karşı karşıya gelecek.

İlgini Çekebilir

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

Karşılaşma öncesinde Ay-Yıldızlı ekibimizden İsmail Yüksek, TRT Spor’a açıklamalarda bulundu.

“İstedik ama yapamadık”

İsmail, “Tahmin edilebileceğiniz üzere çok da iyi değiliz mental olarak. Elendiğimiz için çok üzgünüz. Her şeye rağmen bu maça çok iyi şekilde hazırlandık. Ülkemizin yüzünü bir nebze olsun güldürmek istiyoruz bu maçtan puan alarak. Elimizden ne gelirse mücadele etmeye çalışacağız son dakikaya kadar. İnşallah buradan puan alan ekip biz oluruz.

Her futbolcuya nasip olmuyor Dünya Kupası’nda forma giymek. Çok şanslı bir grubuz. Götürebildiğimiz yere kadar götürmek istedik ama yapamadık, ülkemizi üzdük. Elimizden ne geliyorsa vermeye çalıştık sonuna kadar ilk iki maçta, sonucu alamadık. O topu afedersiniz kaleye sokamadık. Bu son maçımız. Onurumuz ve gururumuz için oynayacağız.” ifadelerini kullandı.

  • Related Posts

    Ankara’da bıçakla bekçiye saldıran kişi etkisiz hale getirildi

    Ankara’da bıçakla iş arkadaşını kovalayan ve ardından görevli bekçiye saldıran kişi, silahla bacağından vurularak etkisiz hale getirildi.

    A Milliler, ABD ile Beraberlikte Mücadele Ediyor

    2026 Dünya Kupası D Grubu’nda A Milli Takım, ABD ile 1-1 eşitlikle 3. hafta maçına başladı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir