İzmir’de İl Başkanlığı Krizi

İzmir’de, il başkanlığı görevinden alınan Çağatay Güç’ün il binasında sürdürdüğü nöbet, göreve yeni atanan Utku Gümrükçü ve destekçilerinin gece saatlerinde binaya girmesiyle yaşanan arbedenin ardından son buldu.

Edinilen bilgiye göre, görevden alınmasına tepki göstererek il binasında bekleyişini sürdüren Çağatay Güç’ün nöbeti, gece saatlerinde hareketli anlara sahne oldu. İl başkanlığı görevine atanan Utku Gümrükçü ve beraberindeki kalabalık grup, gece saatlerinde parti binasına gelerek içeri girdi.

Bina içerisinde karşılaşan iki grup arasında tansiyon hızla yükseldi. Çağatay Güç destekçileri ile Utku Gümrükçü destekçileri arasında arbede yaşandı. Yaşanan gerginlik ve itişmelerin ardından yeni Başkan Utku Gümrükçü, makam odasına girmeyi başardı. – İZMİR

Related Posts

Kaymakam Keklik’ten Sena Bayır’a Destek

Dörtyol Kaymakamı Keklik, U20 Hentbol Milli Takımı’na seçilen Sena Bayır’ı tebrik etti.

Erzincan’da Asma Yapraklarıyla Ek Gelir

Üreticiler, üzüm hasadından önce asma yaprakları toplayarak aile bütçelerine katkı sağlıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir