Kütahya’da Ortaokul Etkinliği Sonrası Zehirlenme

KÜTAHYA’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilav yiyen 84’ü öğrenci 98 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.

Meydan Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu’nda gençlik şöleni yapıldı. Şölende öğrenci ve velilerine tavuk, pilav, ayran dağıtıldı. Etkinliğin ardından bazı öğrencilerde bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Rahatsızlanan öğrenciler ile velileri kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Etkinliğin ardından zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvuranların 84’ünün öğrenci, 14’ünün ise öğrenci velisi olduğu belirtildi. Öğrenci ve velilerinin sağlık durumlarının iyi olduğu kaydedilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Related Posts

İbrahim Hacıosmanoğlu: “Bizim tek üzüntümüz…”

TFF (Türkiye Futbol Federasyonu) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, ABD ile oynayacağımız maçtan önce dikkat çeken açıklamalar yaptı.

A Milli Takım, Los Angeles’a Gitti

Türkiye, ABD ile D Grubu maçına hazırlık için Los Angeles’a ulaştı ve taraftarlar moral verdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir