Muğla’da Bağımlılıkla Mücadele Çalışmaları

İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen İzleme ve Değerlendirme Sistemi (İZDES) Projesi kapsamında Muğla’da saha çalışmaları gerçekleştirildi.

Çalışmalar kapsamında Muğla’da bulunan Vali-Mülkiye Başmüfettişi Erkan Kılıç ve beraberindeki heyete, İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça tarafından il genelinde bağımlılıkla mücadele alanında yürütülen çalışmalar hakkında kapsamlı bir sunum yapıldı.

Sunumda; bağımlılığın önlenmesine yönelik koruyucu ve önleyici hizmetler, tedavi ve rehabilitasyon süreçleri ile kurumlar arası iş birliği çerçevesinde sürdürülen faaliyetler hakkında bilgi verildi. Ayrıca bağımlılıkla mücadelede uygulanan mevcut çalışmalar ve hedeflenen projeler de değerlendirildi.

Program kapsamında heyet, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde hizmet veren Bağımlılıklar Ayakta Arındırma Merkezi’ni ziyaret etti. Merkezde sunulan hizmetleri yerinde inceleyen heyet, yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alarak değerlendirmelerde bulundu.

Gerçekleştirilen ziyaretin, bağımlılıkla mücadele alanındaki hizmetlerin etkinliğinin artırılması ve kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesine katkı sağlaması hedefleniyor. – MUĞLA

Related Posts

Başkan Çerçioğlu: “Daha fazla çalışmaya devam edeceğiz”

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nın ardından yaptığı paylaşımda, millete ve şehirlere hizmet yolunda güçlü ve kararlı şekilde…

İBB yetkilisi kaçırma davasında 10 şüpheli adliyede

İBB Kültür AŞ Genel Müdür Yardımcısı Erhan Karaal’ın kaçırılmasıyla ilgili gözaltına alınan 10 şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Soruşturma kapsamında daha önce 6 kişi tutuklanmıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir