Rubio, BAE’ye Ziyaret Gerçekleştirdi

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, Körfez ülkelerini kapsayan turunun ilk durağında, Birleşik Arap Emirlikleri’ne gitti.

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio’nun, dün gece Birleşik Arap Emirlikleri’nin (BAE) başkenti Abu Dabi’ye ulaştığı bildirildi. BAE Devlet Başkanı Muhammed bin Zayid Al Nahyan ile bir araya gelen Rubio’nun, bugün Kuveyt’e, yarın da Körfez İşbirliği Konseyi Toplantısı’na katılmak üzere Bahreyn’e geçmesi bekleniyor.

  • Related Posts

    Kurtulmuş, Aliyev ile Bakü’de görüştü

    TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev tarafından kabul edildi.

    Kaynarca-Pendik Hattı İçin Hedef 2027 İlk Yarısı

    İBB Başkanvekili Nuri Aslan, Pendik Merkez – Kaynarca Merkez – Fevzi Çakmak Metro hattı incelemesinde, “Önemli olan millete hizmet etmektir. Hizmetin hangi partinin belediye başkanı tarafından yapıldığının bir önemi yoktur.” Dedi. Aslan, söz konusu hattın 2027’nin ilk çeyreğinde hizmete açılacağını da müjdeledi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir