Sakarya’ya Yatırım Müjdesi

ÇEVRE, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Sakarya’yı çok önemsediklerini belirterek, “Önümüzdeki dönemde çok daha güzel bir Sakarya göreceğiz. Şehrimize katkı sunmaya ve destek vermeye devam edeceğiz” dedi.

AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sakarya’nın Sapanca ilçesinde bulunan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Bakan Yardımcısı Ömer Bulut, AK Parti TBMM Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonu Başkanı Çiğdem Erdoğan, AK Parti Sakarya milletvekilleri, Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, ilçe belediye başkanları ve parti yöneticileriyle toplantı yaptı.

Toplantıda, Büyükşehir Belediyesi tarafından bakanlık desteğiyle yürütülen Tığcılar Kentsel Dönüşüm Projesi, Sapanca Kıyı Park, AFA Kültür ve Kongre Merkezi, 30 Haziran’da ihalesi yapılacak Büyükşehir Belediyesi Yeni Hizmet Binası, sanayi alanlarının dönüşümü ve Sapanca Gölü’nün korunmasına yönelik çalışmalar ele alındı. Toplantıda Alemdar, projelerde gelinen son durum ve planlanan takvime ilişkin Bakan Kurum’a bilgi verdi.

‘ÖNÜMÜZDEKİ DÖNEMDE ÇOK DAHA GÜZEL BİR SAKARYA GÖRECEĞİZ’

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Sakarya’nın Türkiye’nin gelişen şehirleri arasında önemli bir yere sahip olduğunu belirterek, “Sakarya’yı çok önemsiyoruz. Büyükşehir Belediye Başkanımız Yusuf Alemdar’ın çalışmalarını yakından takip ediyoruz. Önümüzdeki dönemde çok daha güzel bir Sakarya göreceğiz. Şehrimize katkı sunmaya ve destek vermeye devam edeceğiz” diye konuştu.

BAŞKAN ALEMDAR: TOPLANTI VERİMLİ GEÇTİ

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, toplantının ardından yaptığı açıklamada, “Şehrimiz adına kapsamlı bir istişare gerçekleştirdik. Devam eden yatırımları, ihale sürecindeki projeleri ve önümüzdeki dönemde hayata geçireceğimiz çalışmaları değerlendirdik. Sayın Bakanımızın destekleriyle Sakarya’mıza değer katacak yatırımları bir bir hayata geçiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Related Posts

İşitme Engelliler Masa Tenisi Kampı’na Ziyaret

Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Dursun Gözel, Sivas’ta devam eden İşitme Engelliler Masa Tenisi Milli Takım Seçme ve Değerlendirme Kampı’nı ziyaret etti. Ağustos ayındaki Gençlik Oyunları öncesi sporculara başarı dileyen Gözel, milli takım seçmelerinin titizlikle yapılacağını ve hak edenlerin milli formayı giyeceğini vurguladı.

Avrupa bisiklet başkenti Konya’da Granfondo bisiklet yol yarışı heyecanı yaşandı

2026 Avrupa Bisiklet Başkenti seçilen Konya, ilk kez düzenlenen Granfondo Bisiklet Yol Yarışı’na ev sahipliği yaptı. 4 ülke ve 42 şehirden 565 sporcunun katıldığı yarış, kısa ve uzun parkurlarda gerçekleşti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir