Trump: IAEA denetçileri İran’a gidecek

ABD Başkanı Donald Trump, “Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı denetçileri zenginleştirilmiş uranyumla ilgili süreçleri denetlemek üzere İran’a gidecek” dedi.

ABD Başkanı Donald Trump, Pensilvanya eyaletine gitmeden önce havalimanında gündeme ilişkin değerlendirmede bulundu. Trump, Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (IAEA) denetçilerinin İran’a gidişiyle ilgili netlik olmadığını söyleyen muhabire, “Hayır, yüzde 100 denetim olacak” açıklamasını yaptı.

Denetçilerin İran’a gideceğini ancak bunun için yeterince zamanları olduğunu kaydeden Trump, “Uygun zamanda gidecekler, aceleye gerek yok ancak uygun zamanda sahada olacaklar” ifadesini kullandı.

  • Related Posts

    Gemlik Belediyesi Hisar Mahallesi’nde Asfalt Çalışmalarına Hız Verdi

    Gemlik Belediyesi, ilçenin gelişim gösteren bölgelerinde altyapı ve üstyapı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

    Kalbindeki sorun, spor esnasında belirti verebilir!

    Çocukların fiziksel, zihinsel ve ruhsal gelişiminde önemli rol oynayan spor, her yaşta kazanılması gereken en değerli alışkanlıklar arasında yer alıyor. 

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir