Vedat Muriqi: Fenerbahçe’ye dönmeyi hep hayal ediyordum

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Fenerbahçe’nin yeni transferi Vedat Muriqi, kulüp televizyonuna yaptığı açıklamalarda sarı-lacivertli takıma geri dönmenin mutluluğunu yaşadığını söyledi.

Mallorca’dan Transfer edilen Kosovalı golcü, yeniden Fenerbahçe forması giyecek olmanın kendisi ve ailesi için büyük bir gurur olduğunu ifade etti.

“Çok mutluyum. Statta da söylemiştim, tekrar söylemek istiyorum. Bu formayı tekrar bana layık gören değerli başkanımıza, hocamıza, yönetim kuruluna ve bütün değerli Fenerbahçe taraftarına hem ailem hem de kendi adıma canı gönülden teşekkür ediyorum.” diyen Muriqi, sarı-lacivertli kulübe olan bağlılığını bir kez daha dile getirdi.

Fenerbahçe’yi yakından takip ettim

Tecrübeli golcü, Fenerbahçe’den ayrıldığı dönemde de kulübü yakından takip ettiğini belirtti.

“Gittiğimden beri sürekli Fenerbahçe’yi takip ediyordum. Uzakta da olsam aslında işlerin içindeydim bir bakıma. Arkadaşların çoğuyla iletişimim vardı zaten, devam ediyordu. Sanki hiç gitmemiş gibiyim.” ifadelerini kullandı.

Burayı ne kadar özlediğimi şimdi anladım

Fenerbahçe’ye geri döndüğünde duygusal anlar yaşadığını söyleyen Muriqi, kulübe adım attığı anda özlemini daha iyi hissettiğini vurguladı.

“Burada olmak gurur verici. Burayı özlediğimi biliyordum ama bu kadar çok özlediğimi kulübe adım atınca anladım. Bu büyük kulüpte, bu büyük camiada tekrar bana fırsat verdiler.” dedi.

Hep geri dönmeyi hayal ettim

Vedat Muriqi, Avrupa’da önemli deneyimler yaşamasına rağmen Fenerbahçe’nin yerinin kendisi için her zaman ayrı olduğunu söyledi.

“Fenerbahçe’ye dönmeyi hep hayal ediyordum. Çünkü bu büyüklük başka bir yerde yok. Fırsat da buldum, Avrupa’da oynadık, tecrübe kazandık ama bizim takımın büyüklüğü başka.” ifadelerini kullandı.

Related Posts

İşitme Engelliler Voleybol Şampiyonası Afyonkarahisar’da

Afyonkarahisar’da düzenlenen şampiyonada kadınlarda Çekmeköy Belediyesi birinci oldu.

Muaythai’de Türkiye’den 16 madalya

Milli sporcular Malezya’daki Dünya Muaythai Şampiyonası’nda 4 altın, 5 gümüş, 7 bronz kazanarak takım halinde ikinci oldu. İstanbul’da çiçeklerle karşılanan kafilede sporcular ve antrenörler başarıyı şehitlere armağan etti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir