Kulüper Birliği toplantısında Fenerbahçeli yöneticiler Mahmut Uslu ve Barış Göktürk ile tartışma yaşayan Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, TGRT Haber’e telefonla bağlanarak canlı yayında flaş açıklamalar yaptı.

Kulüpler Birliği toplantısında gerilim: Fenerbahçe ve Samsunspor yöneticileri tartıştı
“Galatasaray sevgim var…”
Canlı yayında açıklamalarda bulunan Yüksel Yıldırım: “Galatasaray sevgim var ama Galatasaray’ı yendim. Kulüpler Birliği’nde herkes benim yanımda eziliyor. Barış Göktürk prim yapıp başkan olmak için bana sallıyor.
“Fenerbahçe düşmanı olarak gösteriliyorum”
Hiçbir kulüp yabancı kuralından memnun değil. Dört büyükler devletten arazi alıyor, transfer yapıyor. Fenerbahçe düşmanı olarak gösterilmeye başlandım. Barış Göktürk ‘sus konuşma’ dedi, ‘Haddini bil’ dedim. Göktürk saygısızlık yaptı karşılığını verdim.

Barış Göktürk – Yüksel Yıldırım – Mahmut Uslu
“Barış Göktürk şov yapıyor”
Fenerbahçe düşmanlığım yok, dost olmak istiyorum. Dört büyükler devletten yardım alıyor. Dört büyüklere karşı duracak tek başkan Yüksel Yıldırım. Barış Göktürk bana satır aralarında hakaret etti, tehdit yok. Barış Göktürk taraftara şirin gözükmek için şov yapıyor.
“Fenerbahçe şampiyon olmak için çok gergin”
Fenerbahçe şampiyonluk için sezona çok gergin geliyor. Aziz Yıldırım şampiyon olamazsa ortada TFF kalmaz. En geç üçüncü haftadan sonra inanılmaz bir kargaşa başlayacak. Fenerbahçe büyük baskı altında. Tek bir kurşunu var.” ifadelerini kullandı.




