Erdoğan’dan Sapanca’da AK Parti toplantısı sonrası İstanbul’a dönüş

Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın kapanış konuşmasını yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’a doğru yola çıktı.

Sapanca ilçesinde “Çeyrek Asırlık Destan AK Parti” temasıyla düzenlenen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından yapılan kapanış konuşmasının ardından Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, otelin giriş bölgesinde vatandaşların ısrarı üzerine yanlarına giderek sohbet edip fotoğraf çekildi. Daha sonra Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan İstanbul’a doğru yola çıktı. – SAKARYA

  • Related Posts

    Halis Karataş’tan tarihi zafer sonrası duygusal sözler!

    100. Gazi Koşusu’nu “Bay Nalçakan” isimli safkanla kazanan usta jokey Halis Karataş, tarihi zaferin ardından duygularını paylaştı. Karataş, bu yarışa katılmak için yıllarca canını ortaya koyduğunu söyledi.

    Çarşamba’da Rahvan At Yarışları Yapıldı

    Samsun’un Çarşamba ilçesinde geleneksel rahvan at yarışları düzenlendi, katılımcılar mücadele etti.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir