Minikler Güreş İl Seçmeleri Heyecanla Yapıldı

Erzurum Güreş İl Temsilciliği faaliyet programı kapsamında düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri, büyük bir heyecan ve yoğun katılımla gerçekleştirildi.

8, 9, 10, 11, 12, 13 ve 14 yaş kategorilerinde toplam 248 sporcu mindere çıkarak mücadele etti. Kategorilerinde birinci olan sporcular, Türkiye Güreş Federasyonu tarafından Ankara’da düzenlenecek Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.

Türkiye Şampiyonası’nda Erzurum’u temsil edecek 76 sporcunun belirlendiği organizasyonda, Vali Aydın Baruş 38 kilogram kategorisinde dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti.

Konu ile ilgili Erzurum Valiliği tarafından yapılan açıklamada, “Geleceğin şampiyon güreşçilerini yetiştiren tüm antrenörlerimizi, sporcularımızı ve ailelerini kutluyor, Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi temsil edecek sporcularımıza başarılar diliyoruz” denildi. – ERZURUM

Related Posts

Aziz Yıldırım ve Serdal Adalı 100. Gazi Koşusu’nda buluştu

Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk adına 1927 yılından bu yana düzenlenen Türk at yarışçılığının derbisi Gazi Koşusu’nun 100’üncüsü büyük bir heyecana sahne oluyor. Veliefendi Hipodromu’nda spor dünyasından birçok ünlü isim de yer aldı.

MHP’li Işıkver’den İYİ Parti’ye Sert Tepki

Semih Işıkver, İYİ Parti’nin mitingine tepki göstererek bölücülük suçlamasında bulundu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir