Erdoğan’dan Sapanca’da AK Parti toplantısı sonrası İstanbul’a dönüş

Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın kapanış konuşmasını yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’a doğru yola çıktı.

Sapanca ilçesinde “Çeyrek Asırlık Destan AK Parti” temasıyla düzenlenen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından yapılan kapanış konuşmasının ardından Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, otelin giriş bölgesinde vatandaşların ısrarı üzerine yanlarına giderek sohbet edip fotoğraf çekildi. Daha sonra Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan İstanbul’a doğru yola çıktı. – SAKARYA

  • Related Posts

    MHP’li Işıkver’den İYİ Parti’ye Sert Tepki

    Semih Işıkver, İYİ Parti’nin mitingine tepki göstererek bölücülük suçlamasında bulundu.

    Özkan Yalım’dan ek ifade: Özgür Özel’in evinin bahçe duvarına bıraktım

    Tutuklu eski Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım, savcılık ifadesinde Özgür Özel için milyon dolarlık helikopter ve lüks araç araştırması yapıldığını, kurultay sürecinde Özel’e milyonlarca lira nakit para teslim ettiğini iddia etti. Yalım, “2023 yılı Eylül ayı içerisinde parayı Özgür Özel’in evinin giriş kapısındaki bahçe duvarının üzerine bıraktım. Yanımda tutuklu Uşak Belediye Başkan Yardımcısı Halil Arslan da vardı.” dedi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir