Minikler Güreş İl Seçmeleri Heyecanla Yapıldı

Erzurum Güreş İl Temsilciliği faaliyet programı kapsamında düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri, büyük bir heyecan ve yoğun katılımla gerçekleştirildi.

8, 9, 10, 11, 12, 13 ve 14 yaş kategorilerinde toplam 248 sporcu mindere çıkarak mücadele etti. Kategorilerinde birinci olan sporcular, Türkiye Güreş Federasyonu tarafından Ankara’da düzenlenecek Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.

Türkiye Şampiyonası’nda Erzurum’u temsil edecek 76 sporcunun belirlendiği organizasyonda, Vali Aydın Baruş 38 kilogram kategorisinde dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti.

Konu ile ilgili Erzurum Valiliği tarafından yapılan açıklamada, “Geleceğin şampiyon güreşçilerini yetiştiren tüm antrenörlerimizi, sporcularımızı ve ailelerini kutluyor, Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi temsil edecek sporcularımıza başarılar diliyoruz” denildi. – ERZURUM

Related Posts

Halis Karataş’tan tarihi zafer sonrası duygusal sözler!

100. Gazi Koşusu’nu “Bay Nalçakan” isimli safkanla kazanan usta jokey Halis Karataş, tarihi zaferin ardından duygularını paylaştı. Karataş, bu yarışa katılmak için yıllarca canını ortaya koyduğunu söyledi.

Çarşamba’da Rahvan At Yarışları Yapıldı

Samsun’un Çarşamba ilçesinde geleneksel rahvan at yarışları düzenlendi, katılımcılar mücadele etti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir