Başkan Çerçioğlu: “Daha fazla çalışmaya devam edeceğiz”

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nın ardından yaptığı paylaşımda, millete ve şehirlere hizmet yolunda güçlü ve kararlı şekilde çalışmayı sürdüreceklerini ifade etti.

AK Parti’de Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda teşkilat çalışmaları, yerel yönetim faaliyetleri ve vatandaşlara sunulan hizmetlerin değerlendirilmesinin yanı sıra önümüzdeki döneme ilişkin yol haritasının da ele alındı. Toplantıya katılan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, toplantının ardından birlik ve hizmet vurgusu yaptı. Başkan Çerçioğlu tarafından yapılan paylaşımda, “Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik. Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi. – AYDIN

Related Posts

Büyükşehir’in genç kürekçileri başarıya koşuyor

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin su sporlarına yönelik yatırımları meyvelerini vermeye başladı. Başiskele Su Sporları Eğitim Merkezi’nde yetişen genç sporcular, il dışındaki ilk yarış deneyimlerinde madalya kazanarak önemli bir başarıya imza attı.

EİB ihracatında mayıs ayında ABD ve İtalya rüzgârı esti

Ege İhracatçı Birlikleri’nin mayıs ayındaki ihracatında Amerika Birleşik Devletleri ve İtalya rüzgârı esti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir