Didim Belediyesi’nden Halk Sağlığı İçin Kesintisiz Mesai: İlaçlama Çalışmaları Aralıksız Sürüyor

Didim Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte kent genelinde vektörle mücadele çalışmalarına hız verdi. Kendi öz kaynaklarıyla sahada olan belediye ekipleri, halk sağlığını korumak ve yaşam kalitesini artırmak amacıyla kentin dört bir yanını düzenli olarak ilaçlıyor.

Didim Belediyesi, modern araç filosu ve uzman personeliyle ilçe genelinde başlattığı entegre vektör mücadelesini kesintisiz sürdürüyor. Özellikle yaz sezonunda artış gösteren sinek, sivrisinek ve haşere popülasyonuna karşı yürütülen çalışmalar; parklar, yeşil alanlar, cadde ve sokaklar başta olmak üzere kentin tüm noktalarında planlı bir program dahilinde gerçekleştiriliyor.

DİDİM BELEDİYESİ KENDİ İMKÂNLARIYLA SAHADA

Dışarıdan hizmet alımı yerine tamamen kendi araç, ekipman ve personeliyle sahada olan Didim Belediyesi, bu sayede hem kamu kaynaklarını etkin kullanıyor hem de şikayetlere en kısa sürede müdahale ediyor. Halk sağlığını tehdit edebilecek olumsuzlukların önüne geçmeyi hedefleyen çalışmaların, yaz sezonu boyunca titizlikle ve aralıksız bir şekilde devam edeceği belirtildi.

BAŞKAN HATİCE GENÇAY: “ÖNCELİĞİMİZ HALKIMIZIN SAĞLIĞI VE KONFORU”

Yürütülen planlı mücadeleye ilişkin değerlendirmelerde bulunan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, temiz ve sağlıklı bir çevrenin belediyecilik anlayışlarının temelini oluşturduğunu vurguladı. Başkan Hatice Gençay açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“Didim, yaz aylarında nüfusu katlanan ve turizmin kalbinin attığı çok özel bir kent. Biz de Didim Belediyesi olarak halkımızın ve misafirlerimizin daha sağlıklı, huzurlu ve konforlu bir yaz geçirmesi için tüm imkânlarımızla sahadayız. Tamamen kendi öz kaynaklarımız, araç ve personelimizle sürdürdüğümüz ilaçlama çalışmalarını kentimizin dört bir yanında büyük bir titizlikle gerçekleştiriyoruz. Halk sağlığını korumak bizim öncelikli görevimizdir; bu doğrultuda mesaimiz yaz boyunca kesintisiz devam edecek.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Küçük Ellerin Emekleri Sanatseverleri Sergide Buluşturdu

Keçiören Belediyesi Çocuk Eğitim Merkezleri (ÇEM) bünyesinde eğitim gören Yunus Emre ÇEM ile Mehmet Ali Şahin ÇEM öğrencilerinin yıl sonu sergisi, Neşet Ertaş Kültür Merkezi Sanat Galerisi’nde düzenlendi.

Zaman Kullanım Araştırması, 2025

Türkiye İstatistik Kurumu tarafından daha önce 2006 ve 2015(*) yıllarında uygulanan Zaman Kullanım Araştırması’nın üçüncüsü, 2025 yılında gerçekleştirilmiştir. Bu haber bülteninde fertlerin yaş, cinsiyet, çalışma durumu gibi değişkenlere göre bir gününü hangi faaliyetlere ne kadar süre ayırarak geçirdikleri hakkında bilgiler yer almaktadır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir