Sivasspor’a yine talip çıkmadı

Sivasspor, 19 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilen olağan genel kurulda başkan adayı çıkmaması nedeniyle Divan Kurulu yönetimine bırakılmıştı.

SİVASSPOR’DA YİNE BAŞKAN ADAYI YOK

Kulübün yeni yönetimini belirlemek amacıyla Divan Kurulu tarafından önce 13 Haziran’a, ardından da 22 Haziran’a ertelenen genel kurul bugün Sivas Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu’nda Divan Başkanı Ali Yavuz, üyeler Kemal Çağlayan, Ali İzgi ve Cafer Kaplan başkanlığında yapıldı. Ancak kongrede de Sivasspor başkanlığına aday olan herhangi bir isim çıkmadı. Aday bulunamaması nedeniyle genel kuruldan sonuç alınamazken, divan heyetinin Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile yarın bir görüşme gerçekleştireceği öğrenildi.

ALİ YAVUZ: ”DİVAN OLARAK SÜRECİ TAMAMLADIK”

Genel kurulda konuşan Sivasspor Divan Başkanı Ali Yavuz, “1 aylık süreçte gerekli görüşmeleri gerçekleştirdik. Sayın valimiz başta olmak üzere belediye başkanımız ve birçok iş insanıyla süreci yönettik. Başkan adayı olmak isteyenler oldu. Hem yönetim listelerini oluşturamadığından veya kendi işlerinden dolayı henüz bir karara varamadılar. Sivasspor için kayyum kelimesi kullanılıyor. Böyle bir şey söz konusu değil. Biz bugün süreci tamamladık. Yarından itibaren valimiz ve belediye başkanımızla görüşerek Sivasspor’u yeni yönetimine devredeceğiz” diye konuştu.

Öte yandan kongreye Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Sivas Belediye Başkanı Adem Uzun, il protokolü ile delegeler katıldı.

Related Posts

Hayvanları Koruma Kanunu Toplantısı

İçişleri Bakanı Çiftçi, hayvanları koruma yasası kapsamında valilerle toplantı yaptı.

İki Coğrafya Tek Ağıt: Gazze ve Srebrenitsa Anıldı

AK Parti İzmir İl Başkanlığınca, Gazze ve Srebrenitsa’da yaşanan insanlık dramlarına dikkati çekmek amacıyla “İki Coğrafya Tek Ağıt” programı düzenlendi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir