Sivasspor’a yine talip çıkmadı

Sivasspor’da başkanlık krizi devam ediyor. Divan Kurulu yönetiminde gerçekleştirilen ve daha önce iki kez ertelenen olağan genel kurulda da başkan adayı çıkmayınca kulübün geleceğine ilişkin belirsizlik sürdü.

Sivasspor’a yine talip çıkmadı!

Sivasspor’da iki kez ertelenen olağan genel kurulda da başkan adayı çıkmayınca kulübün geleceği belirsizliğini koruyor. Divan Kurulu, süreci vali ve belediye başkanıyla görüşerek çözmeye çalışacak.