Fenerbahçe Başkanvekili Barış Göktürk’ten Yüksel Yıldırım’a sert sözler
Fenerbahçe Başkanvekili Barış Göktürk, geçtiğimiz günlerde Kulüpler Birliği toplantısında Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ile arasında geçen tartışma hakkında açıklamalarda bulundu. Yüksel Yıldırım’a tepki gösteren Barış Göktürk, “Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili’ni WhatsApp grubundan çıkarmak kimin haddine? Kulüpler Birliği, bizim üzerimizde bir kurum değil. Kulüpler Birliği bize hizmet etmek için var” dedi.






